من و تو
من و تو
تنها 
قالب وبلاگ

من و تو از آن دیاریم که هیچ زن ندارد
من و تو از یک نسلیم که گاه پریشانیم
من و تو از آن تباریم که فقط مردها مردند
من و تو را زنی زایید که گاه اسیر زندانیم ...
 



نظرات شما عزیزان:

دلبند
ساعت2:36---19 مرداد 1393
وقتی که داشت می رفت بهش گفتم نمی تونی فراموشم کنی، وایساد و برگشت نگاهم کرد، بهش گفتم دیدی بهت گفتم نمی تونی فراموشم کنی!!!
گفت : شما!!!!!!
پاسخ:به به چه جمله زیبایی


دلبند
ساعت23:28---18 مرداد 1393
سلام
خوبید
ادرستونو درست کردم / مرسی که خبر دادین
پاسخ:ممنون گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 مرداد 1393برچسب:من و تو , عشق, ] [ 12:23 ] [ mr.navid ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام به دوستان گلم نظر یادتون نره
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من وتو و آدرس navid2013.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 116
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 46514
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



گالری عکس  عاشقانه برای وبلاگ

.................................................

کد انفجار قلب

  • افراد آنلاین :
  • ورودی گوگل :
  • تعداد کل مطالب :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید کل :
  • قالب وبلاگ
    گالری عکس
    ............
    ...........
    .........

    گالری عکس  عاشقانه برای وبلاگ

    کد موس کد موس !!!!

    گالری عکس  عاشقانه برای وبلاگ

    گالری عکس  عاشقانه برای وبلاگ

    گالری عکس  عاشقانه برای وبلاگ

    گالری عکس  عاشقانه برای وبلاگ

    گالری عکس  عاشقانه برای وبلاگ

    گالری عکس  عاشقانه برای وبلاگ

    گالری عکس  عاشقانه برای وبلاگ

    گالری عکس  عاشقانه برای وبلاگ

    گالری عکس  عاشقانه برای وبلاگ

    گالری عکس  عاشقانه برای وبلاگ

    گالری عکس  عاشقانه برای وبلاگ

    گالری عکس  عاشقانه برای وبلاگ

    گالری عکس  عاشقانه برای وبلاگ

    گالری عکس  عاشقانه برای وبلاگ

    گالری عکس  عاشقانه برای وبلاگ

    گالری عکس  عاشقانه برای وبلاگ

    گالری عکس  عاشقانه برای وبلاگ

    ................

    اسم های ایرانی

    فروشگاه